Söndag

Det är alltid lika roligt att få underliga reflektioner av all dynga man skriver, och Jonny ringde för ett tag sedan "du vet att man kan tolka din blogg på minst 30 sätt", jag svarar "ja, det är väl bra?". Och så fick jag en tolkning, och nej inte ens en chans i yttre ringbältet. Att man kunde tolka det så, det trode jag inte. Även om tolkningen är fri.

Jag är nog mest något bitter på hur andra kan, kanske omedvetet, påverka ens tillvaro så pass mycket. En klar insikt är att om någon skulle fråga mig om att skaffa barn tex, så skulle jag nog inte ge en positiv bild av det. Jag skulle nog kunna skriva en 18 böckers serie om varför inte. Det skulle kunna bli en bestseller tom.

Jag hade nog tänkt att skriva något mer, men det kan jag inte.

Med all respekt; get your fucking priorities right, and stick to it. Simple as that.


Kommentarer
Postat av: Mr E

Så där ja! Nu låter det som den Stoffe jag pratar med;)!

2009-05-11 @ 19:06:16
URL: http://mrandmrsengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0